Blog

Widzowie live Facebook – czy to działa?

Osoby, które rozpoczynają swoją przygodę z transmisjami Facebook live, zapewne często zastanawiają się, czy w ogóle taka forma promocji, zarówno danego produktu, jak i wizerunku, ma sens. Sukces tego przedsięwzięcia zależy bowiem od absolutnie wielu czynników. Przede wszystkim warto wziąć pod uwagę fakt, iż widzowie live facebook mają prawo być wybredni. Wszak każdego dnia portal oferuje im za swoim pośrednictwem szereg treści.

Czym wyróżnić się z tłumu?

To bardzo dobre pytanie. Jednak w zależności od postawionego celu, transmisje live Facebook winny skupiać się na innych aspektach. Ważna jest przede wszystkim estetyka prowadzonej transmisji, a także właściwe oświetlenie wykorzystywanego do tego celu pomieszczenia. Liczy się także pomysł. Nudne, monotonne transmisje, gdzie jedna osoba opowiada coś przez godzinę, dodatkowo posługując się cały czas jedną intonacją nie znajdą szerokiej grupy odbiorców.

„Kup Pan widza”

W sumie dlaczego nie? Czym jest kup widzowie live? To przede wszystkim rozwiązanie, które bez wątpienia pozwoli dotrzeć do znacznie szerszej grupy odbiorców. Warto pamiętać bowiem, iż Facebook wspiera i promuje w pierwszej kolejności duże firmy. Zatem usługa kup widzów wydaje się być rozwiązaniem idealnym. Im większą liczbę odbiorców zgromadzi się w trakcie danej transmisji, tym szersza grupa użytkowników portalu zostanie powiadomiona, iż taki live w ogóle ma miejsce. Zatem jeśli zagwarantujemy choć minimalną grupę odbiorców w trakcie trwania transmisji, ma ona szansę trafić do większej grupy odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *